Cikkek, tanulmányok
http://www.prof.iif.hu/iucn/erdei: Kiss Gábor: „Játszva tanulunk és jobb, mint az iskola!” – tanulói attitűdváltozás az erdei iskolában
Kiss Gábor (2001): Erdei iskola, a komplex természetszemlélet kialakításáért Biatorbágyon,
A Biológia tanítása, Mozaik Kiadó, Szeged IX. évf. 3. sz. pp. 11-16.
Kiss Gábor (2001): A természet a legjobb tanterem, Biatorbágyi Krónika, XI. évfolyam 12. szám p. 18.
Kiss Gábor (2002): Honismeret és természetvédelem az erdei iskolában, Honismeret c. folyóirat, XXX. évf. 1. szám pp 18-21.
Kiss Gábor (2002): A hatékony környezeti nevelés – oktatás lehetőségei, komplex természetszemlélet fejlesztése az erdei iskolában, VIII. Országos Felsőoktatási Környezettudományi Diákkonferencia Abstract kötet, Veszprém p. 153.
Kiss Gábor (2002): Néphagyományok és a környezeti nevelő, A Biológia tanítása, Mozaik Kiadó, Szeged X. évfolyam 2. szám, pp. 25-30.
Kiss Gábor (2002): A természet a legjobb tanterem… - A komplex természetszemlélet kialakítása az erdei iskolában VIII. Nemzetközi Környezetvédelmi Szakmai Diákkonferencia Abstract kötet, Mezőtúr p. 39.
Kiss Gábor (2002): Ahogyan ma tanítunk, olyan lesz a holnap, Spiritus, a kaposvári egyházmegye lapja, 4. évf. 2. szám, június pp. 8-9.
Kiss Gábor (2003): KÖRTE, Integrált környezeti nevelési és oktatási tantárgyprogram. IUCN Környezeti Nevelési Programiroda Hírlevele, pp 8-9.
Kiss Gábor (2002): KÖRTE 5. osztály Munkatankönyv, Kézirat Kaposvár, pp. 1 – 135.
Bolford Gabriella és Kiss Gábor (2001): Természetvédelmi tanösvény a környezeti nevelésért Biatorbágyon, A Földrajz tanítása, Mozaik Kiadó, Szeged IX. évf. 3. sz. pp. 3-10.
Kiss Gábor (2006): A környezeti kompetenciák fejlesztésének lehetőségei az erdei iskolában - Kutató Tanárok I. Tdományos Konferenciája, Karcag
Kiss Gábor (2006): Környezeti kompetenciák az erdei iskolában - Ökoiskolák V. Konferenciája, Budapest
Kiss Gábor (2006): A környezeti kompetenciák fejlesztésének lehetőségei az erdei iskolában, Kutató Tanárok Tudományos Közleményei 2006, Kutató Tanárok Országos Szövetsége, Budapest pp 138-145.